مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 07:452021-12-05فرهنگي

برترین های سینمای مستند از یاماگاتا تا مادرید در سینما حقیقت


جشنواره بین المللی سینماحقیقت در قالب بخش جنبی «آینه یک جشنواره» در دوره های مختلف به مرور آثار جشنواره های مستند دنیا از جمله جشنواره های ایدفا، - جشنواره بین المللی سینماحقیقت در قالب بخش جنبی آینه یک جشنواره در دوره های مختلف به مرور آثار جشنواره های مستند دنیا از جمله جشنواره های ایدفا، مارسی و هات داکس پرداخته است و در پانزدهمین دوره خود آثار برتر جشنواره مستند لیسبون پرتغال را نمایش خواهد داد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از واحد ارتباطات و اطلاع رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، جشنواره های مستند آمستردام، ایدفا، هات داکس، یاماگاتا، مارسی، مادرید، جیهلاوا، شفیلد، ویزیون دو رئل، لایپزیگ، دانمارک، سینمادورئل، تسالوونیکی و میلینیوم از جمله جشنواره هایی هستند که برترین آثار آن ها در دوره های گذشته جشنواره سینماحقیقت روی پرده رفته است.

در نخستین دوره جشنواره سینماحقیقت، بخش آینه یک جشنواره به نمایش برترین فیلم های جشنواره های مستند آمستردام، ایدفا(هلند) و هات داکس(کانادا) اختصاص یافت.

همچنین در بخشی تحت عنوان مرور یک کشور منتخبی از فیلم های کشور سوریه برای علاقمندان نمایش داده شد.

در دومین دوره جشنواره، برترین مستندهای جشنواره یاماگاتا(ژاپن) در قالب بخش جنبی آینه یک جشنواره روی پرده رفت و آثار کشور لهستان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین های سینمای مستند از یاماگاتا تا مادرید در سینما حقیقت

برترین های سینمای مستند از یاماگاتا تا مادرید در سینما حقیقت