مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 07:252021-12-05بين الملل

استقبال حماس از اقدام کویت در تحریم تجاری اسراییل


رییس اداره تبلیغات حماس در خارج اعلام کرد، این جنبش از تصمیم دولت کویت درمورد منع ورود کشتی های تجاری حامل کالا به مبدا و مقصد اراضی اشغالی استقبال می کند.

- رییس اداره تبلیغات حماس در خارج اعلام کرد، این جنبش از تصمیم دولت کویت درمورد منع ورود کشتی های تجاری حامل کالا به مبدا و مقصد اراضی اشغالی استقبال می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت العهد، هشام صریح، رییس اداره تبلیغات حماس در خارج گفت این جنبش بر این باور است که این تصمیم کویت تلاشی آشکار در راستای اجرای سیاست قدیم و جدید کویت است که همیشه هدف از آن پیروزی فلسطین و مساله عادلانه آن است.

این موضعی است که حماس از آن استقبال و قدردانی می کند زیرا با قطعنامه تحریم رژیم صهیونیستی که اتحادیه عرب دهه 50 تصویب کرده، همسو است.

وی گفت: حماس معتقد است که این تصمیم جدید کویت با رویکردهای رسمی امیر، دولت و ملت این کشور همخوانی دارد که همواره حامی فلسطین در تمامی محافل سیاسی، دیپلماتیک، پارلمانی و بین المللی است.

این موضع تاییدی بر این دیدگاه حماس است که با وجود موج عادی سازی روابط که تلاش می کند امت را از مسیر اصلی خود منحرف کند اما همچنان در این امت خیر زیادی وجود دارد.

صریح عنوان داشت: حماس از سایر کشورهای عربی، اسلامی و دوست در جهان می خواهد پیرو همین رویکرد باشند و در زم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال حماس از اقدام کویت در تحریم تجاری اسراییل

استقبال حماس از اقدام کویت در تحریم تجاری اسراییل