مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 07:152021-12-05سياسي

برگزاری اجلاس جهانی گردشگری شهری در تهران


عضو شورای شهر تهران با اشاره به برگزاری اجلاس جهانی گردشگری شهری در پایتخت گفت: این موضوع مقدمه ای برای رونق گردشگری شهری در تهران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، سیداحمد علوی، عضو شورای شهر تهران در تذکر قبل از دستور خود در جلسه بیست و نهم شورای شهر تهران گفت: پس از گذشت حدود 2 سال از اولین روزهای همه گیری در برگزاری اجلاس جهانی گردشگری شهری گفت: با تقدیم دعوتنامه اجلاس گردشگری شهری به دبیر کل سازمان جهانی گردشگری ملل متحد (unwto) در حاشیه نشست مجمع عمومی اعضای وابسته این سازمان در اسپانیا که قرار است به میزبانی تهران برگزار شود، شاهد روزهای درخشان گردشگری شهری در تهران خواهیم بود.

علوی این اقدام را نوید بخش رونق گردشگری شهری در تهران خواند و تاکید کرد: به همین بهانه لازم است که از شهرداری تهران و شرکت نوسازی عباس آباد که به عنوان عضو وابسته unwto ابتکار برگزاری اجلاس گردشگری شهری که به حق یکی از موضوعات مغفول مانده شهرداری تهران بود را در دست گرفته اند، تقدیر کنیم.

وی یادآور شد: این اتفاق می تواند علاوه بر رونق گردشگری شهری در تهران، به رونق سایر مشاغل نیز کمک کند، مشاغلی که همگی تحت تاثیر کرونا دچار آسیب شده بودند و حالا فرصت مناسبی پیش آمده تا با رونق گردشگری شهری به آنها نیز کمک شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اجلاس جهانی گردشگری شهری در تهران

برگزاری اجلاس جهانی گردشگری شهری در تهران