مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 05:002021-12-05اقتصادي

برنامه های استانی باید منطبق با رویکردهای کلان بودجه 1401 باشد


استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر انطباق برنامه های استانی با رویکردهای کلان قانون بودجه سال 1401 کشور گفت: تسهیل روند سرمایه گذاری، اهتمام فرادستگاهی برای اتمام پروژه های استانی و همکاری تنگاتنگ برای مانع زدایی حداکثری در حوزه تولید باید در اولویت .

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر انطباق برنامه های استانی با رویکردهای کلان قانون بودجه سال 1401 کشور گفت: تسهیل روند سرمایه گذاری، اهتمام فرادستگاهی برای اتمام پروژه های استانی و همکاری تنگاتنگ برای مانع زدایی حداکثری در حوزه تولید باید در اولویت دستگاه های اجرایی استان باشد.

عابدین خرّم در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، با اشاره به اینکه افزایش درآمد سرانه، تحقق ثبات و رشد اقتصادی و افزایش اشتغال و بهره وری، رویکردهای کلان بودجه کشور در سال 1401 هستند، اظهار کرد: برای عبور از وضع موجود و رسیدن به وضع مطلوب، برنامه های استانی باید با این رویکردها منطبق و هماهنگ باشند.

وی در تشریح مطالبات و انتظارات دولت از مسئولان دستگاه های اجرایی گفت: کاهش هزینه ها، احصای نیازهای واقعی استان و انعکاس آنها به دستگاه های ملی، تلاش برای افزایش سهم استان از منابع مالی معادن، به فعلیت رساندن ظرفیت های توسعه در صنایع بزرگ و ایجاد صنایع پایین دستی باید در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های استانی باید منطبق با رویکردهای کلان بودجه 1401 باشد

برنامه های استانی باید منطبق با رویکردهای کلان بودجه 1401 باشد