مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 04:102021-12-05بين الملل

جامعه جهانی، ائتلاف سعودی را به ارتکاب جنایت های بیشتر در یمن تشویق می کند


سخنگوی «أنصارالله» یمن ضمن انتقاد شدید از بی توجهی جامعه جهانی به مظلومیت مردم یمن در برابر تجاوزگری سعودی، گفت: جامعه جهانی، ائتلاف سعودی را به ارتکاب جنایتهای بیشتر در یمن تشویق می کند.

- به نقل از العهد، محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش أنصارالله یمن به تداوم جنایت های ائتلاف متجاوز سعودی علیه مردم بی دفاع و بی گناه کشورش واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، عبدالسلام در این زمینه گفت: متأسفانه شاهد آن هستیم که جامعه جهانی به صورت کاملا عامدانه چشمان خود را به روی مظلومیت مردم یمن در برابر تجاوزگری های خارجی بسته است.

سخنگوی جنبش أنصارالله یادآور شد: نادیده گرفتن اقدامات خصمانه ائتلاف سعودی توسط جامعه جهانی به مثابه تشویق این ائتلاف به ارتکاب جنایت های بیشتر علیه یمنی ها و تشدید محاصره همه جانبه است.

وی مواضع جامعه جهانی در برابر ائتلاف متجاوز سعودی را دوگانه توصیف کرد و گفت: بدون شک، این استانداردهای دوگانه موجب می شود تا مردم یمن در عرصه دفاع از خاک خود عزم بیشتری در مقایسه با گذشته داشته باشند.

پیش از این، محمد علی الحوثی ، عضو شورای عالی سیاسی یمن در حساب کاربری خود در توییتر طرح ابتکاری سعودی درباره صلح یمن را در حد یک طرح اولیه و ابتدایی خواند و گفت: طرح ابتکاری ارائه شده ما برای ملت یمن بود، نه نتیجه گفتگوهای اولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه جهانی، ائتلاف سعودی را به ارتکاب جنایت های بیشتر در یمن تشویق می کند

جامعه جهانی، ائتلاف سعودی را به ارتکاب جنایت های بیشتر در یمن تشویق می کند