مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 22:102021-12-04فرهنگي

کاش وعده های وزیر درباره حمایت از موسیقی عملی شود


یک نوازنده تنبور درباره صحبت های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که در حمایت از موسیقی نواحی سخن گفته بود، می گوید: «آقای اسماعیلی در صحبت هایش درباره حمایت از موسیقی نواحی گفته است، - یک نوازنده تنبور درباره صحبت های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که در حمایت از موسیقی نواحی سخن گفته بود، می گوید: آقای اسماعیلی در صحبت هایش درباره حمایت از موسیقی نواحی گفته است، امیدوارم این وعده به زودی عملی شود؛ چراکه در این سه سال اخیر و ایام کرونا، هنرمندان موسیقی بالاخص موسیقی نواحی، بیشترین ضربه را به لحاظ روحی و مالی خورده اند.

رضا علی آبادی ــ آهنگساز موسیقی ایرانی، نوازنده تنبور و سرپرست گروه بزرگ تنبورنوازان جامی ــ که به تازگی چهار قطعه موسیقی به آهنگسازی خود او و اجرای 90 نوازنده تنبور ضبط شده است، درباره این پروژه به ایسنا می گوید: 90 نوازنده تنبور گروه بزرگ تنبورنوازان جامی از شاگردانم هستند و اعضای گروه ثابت اند.

در دوران شیوع کرونا به واسطه کلاس هایی که داشته ایم ارتباطمان را حفظ کرده ایم که در همین راستا طی چند ماه اخیر پنج ویدئوکلیپ در فضاهای بنیاد رودکی، کاخ سعدآباد، فرهنگسرای نیاوران و.

ضبط و پخش کرده ایم.

او ادامه می دهد: این امر منجر شد که آخرین اجرای ما در تالار وحدت باشد که پنجشنبه، 27 آبان ضبط شده و به زودی به صورت تصویری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاش وعده های وزیر درباره حمایت از موسیقی عملی شود

کاش وعده های وزیر درباره حمایت از موسیقی عملی شود