مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 15:302021-12-04اقتصادي

تسریع در تکمیل 400 پروژه وزارت نیرو/ تنش آبی رفع می شود


معاون حقوقی، پشتیبانی و پارلمانی وزیر نیرو از برنامه ریزی برای تسریع در تکمیل 400 پروژه وزارت نیرو خبر داد.

- ، احمد حیدری عصر شنبه در نشست با استاندار بوشهر اظهار داشت: به منظور مقابله با تنش آبی در شهرهای استان بوشهر اقدامات لازم انجام شده است و تلاش جدی برای رفع این مشکلات خواهیم داشت.

وی با اشاره به اجرای 400 طرح با بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، عملیات اجرایی این پروژه ها با یک شتاب مناسب طی چهار سال تکمیل می شود.

معاون حقوقی، پشتیبانی و پارلمانی وزیر نیرو تاکید کرد: تلاش داریم که مردم با اجرا این طرح ها طعم شیرین پروژه های وزارت نیرو در حوزه های آب و برق را بچشند.

وی از پیگیری برای تأمین برق مورد نیاز مردم خبر داد و بیان کرد: وزارت نیرو برنامه ریزی کرده تا در پیک مصرف برق خاموشی وجود نداشته باشد و یا در صورت وقوع به صورت حداقلی باشد.

حیدری از تأمین 35 هزار مگاوات برق تا چهار سال آینده خبر داد و گفت: 10 هزار مگاوات آن برق بادی و خورشیدی توسط بخش خصوصی، 10 هزار مگاوات توسط صنایع و 15 هزار مگاوات نیز وزارت نیرو به صورت ترکیبی اقدام به تولید می کند.

وی با اشاره به مصرف بیش از 90 درصد در بخش کشاورزی ادامه داد: شش درصد از آب مصرفی کشور در بخش شرب و مابقی نیز مربوط به صنعت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع در تکمیل 400 پروژه وزارت نیرو/ تنش آبی رفع می شود

تسریع در تکمیل 400 پروژه وزارت نیرو/ تنش آبی رفع می شود