مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 14:352021-12-04سياسي

لزوم بازنگری قانون به کارگیری سلاح در مرزها


رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح با اشاره به ابهامات قانون به کارگیری سلاح به خصوص در مرزها گفت: باید همه شبهات این قانون برطرف شود.

- ، حجت الاسلام احمدرضا پورخاقان در دیدار با فرمانده مرزبانی ناجا گفت: از اینکه پرونده های مرزبانی به نسبت مأموریت های محوله درصد پایینی دارند جای خوشحالی است و نشان از سلامت تشکیلات و مدیریت فرماندهان و سایر دست اندرکاران دارد.

ضربات جبران ناپذیر جدایی یک نظامی از تشکیلات وی به جایگاه مهم عقیدتی سیاسی مرزبانی در حفظ و صیانت از نیروها اشاره کرد و گفت: فرد به گونه ای تربیت شود که یک خود نظارتی در درونش به وجود آید؛ حتی اگر یک نفر از لغزش و آسیب حفظ شود ارزش آن به مراتب بالاتر از حکمی است که مرجع قضایی صادر می کند و جدایی یک نظامی از تشکیلات می تواند ضربات جبران ناپذیری برای نظام داشته باشد.

چالش تیراندازی های مرزی رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح تیراندازی های مرزی را چالش مهمی برشمرد و تصریح کرد: وظیفه سنگینی برعهده مرزبانی برای حفظ مرزهای جمهوری اسلامی گذاشته شده است، از یک طرف ورود یک تروریست به کشور می تواند تبعات جبران ناپذیر امنیتی برجای بگذارد و از طرف دیگر افراد بیگناه به خاطر عدم اطلاع از قوانین مرزی و مشکلات مالی و اقتصادی و معیشتی گرفتار کولبری شده اند که کار را سخت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم بازنگری قانون به کارگیری سلاح در مرزها

لزوم بازنگری قانون به کارگیری سلاح در مرزها