مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 14:252021-12-04اقتصادي

تغییر الگوی کشت در حوضه آبریز دریاچه ارومیه ضروری است


استاندار آذربایجان غربی بر لزوم هوشمندسازی و شناسایی چاههای غیرمجاز آب در مناطق روستایی تاکید کرد.

- ایسنا/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی بر لزوم هوشمندسازی و شناسایی چاههای غیرمجاز آب در مناطق روستایی تاکید کرد.

محمد صادق معتمدیان امروز 13 آذرماه در اولین جلسه شورای هماهنگی استانی احیای دریاچه ارومیه با اشاره به اهمیت هوشمند سازی و شناسایی چاه های غیر مجاز آب در مناطق روستایی عنوان کرد: یکی از اولویت های جهاد کشاورزی در احیای دریاچه ارومیه و بهبود روند آبی حوضه آبریز این دریاچه، ایجاد گلخانه های با متراژ بالا و کشت محصولات کم آب بر در حوضه آبریز دریاچه ارومیه ضروری است.

استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر آموزش کشاورزان برای استفاده از سیستم های جدید آبیاری، گفت: یکی از راهکارهای مهم آموزش کشاورزان برای تغییر الگوی کشت و استفاده از سیستم های نوین کشاورزی و کاشت محصولات کم آب بر استفاده از ظرفیت رسانه ها و بویژه صدا و سیما است که در این زمینه باید مورد توجه مدیران حوزه ترویج جهاد کشاورزی استان قرار گیرد.

معتمدیان با قدردانی از تلاش مهندسان و کارکنان پروژه احیای دریاچه ارومیه گفت: یکی از پروژه های فاخر در اجرای طرح احیای دریاچه ارومیه احدث تونل انتقال آب از سد کانی سیب بود که با تلاشها انجام شده به اتمام ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر الگوی کشت در حوضه آبریز دریاچه ارومیه ضروری است

تغییر الگوی کشت در حوضه آبریز دریاچه ارومیه ضروری است