مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 11:252021-12-04اجتماعي

توضیح شهردار اهواز درباره جزییات سرقت تجهیزات پل فولاد


بار ترافیکی ناشی از انسداد پل فولاد روی معابر اصلی اهواز به ویژه جاده های ساحلی افتاده و گاه موجب ترافیک سنگینی شده است و از این رو در تلاشیم با تمهیداتی، - ایسنا/خوزستان شهردار اهواز گفت: بار ترافیکی ناشی از انسداد پل فولاد روی معابر اصلی اهواز به ویژه جاده های ساحلی افتاده و گاه موجب ترافیک سنگینی شده است و از این رو در تلاشیم با تمهیداتی، معضل را به حداقل برسانیم.

رضا امینی در بازدید از آخرین وضعیت پل ششم (پل فولاد) پس از مسدود شدن به دلیل سرقت تجهیزات این پل اظهار کرد: با توجه به سرقت و مشکلات پیش آمده برای پل فولاد لازم بود از نزدیک در محل حاضر شده و بازدیدی داشته باشم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شهرداری اهواز، وی افزود: هر چند از نظر تقسیمات کشوری و محدوده بندی بین شهرها، پل فولاد خارج از محدوده مصوب اهواز و در محدوده شهرستان کارون است و بر اساس قانون، شهرداری اهواز اجازه ورود به این محدوده را ندارد، اما به جهت همکاری با شهرداری کارون و نیز مدیریت دغدغه مند استان، در محل حاضر شدیم تا بتوانیم هر چه سریعتر مشکل را برطرف کنیم.

شهردار اهواز ادامه داد: بار ترافیکی ناشی از انسداد پل فولاد روی معابر اصلی اهواز به ویژه جاده های ساحلی افتاده و گاه موجب ترافیک سنگینی شده است و از این رو در تلاشیم با تمهیداتی، معضل را به حداقل برسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح شهردار اهواز درباره جزییات سرقت تجهیزات پل فولاد

توضیح شهردار اهواز درباره جزییات سرقت تجهیزات پل فولاد