مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 11:052021-12-04سياسي

ساخت 12 بیمارستان در حوزه محرومیت زدایی به همت ارتش


فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی ارتش با اشاره به اقدامات ارتش در حوزه محرومیت زدایی و کرونا،گفت: ارتش 12 بیمارستان با تجهیزات کامل در حوزه محرومیت زدایی احداث کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، ولی رحمانی، فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی ارتش ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: ارتش در حوزه دفاع مقدس 48 هزار شهید و بهترین فرزندان خود را تقدیم ایران اسلامی کرده است.

وی ادامه داد: ارتش در کنار از محل اعتبارات خود هزینه کرده است، 12 بیمارستان با تجهیزات کامل هم در حوزه محرومیت زدایی احداث کرده است، به عنوان نمونه ظرف 7 روز در پیک پنجم کرونا بیمارستان با تجهیزات کامل در قم احداث شد.

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی ارتش با اشاره به کارهای ارتش در زمینه محرومیت زدایی عنوان کرد: این کارها، کارهای ویژه ای است و در ساخت بیمارستان ها بهترین امکانات را در کوتاه ترین زمان به کار می بریم، در سراسر ایران ضمن ایجاد امنیت، در حال خدمت رسانی هستیم.

رحمانی با اشاره به هزینه 17 میلیاردی ساخت بیمارستان در قم گفت: با 24 هزار نفر ساعت در 7 روز بیمارستانی با بهترین امکانات ایجاد شد اما در رسانه زیاد به آن پرداخته نشد، فرزندان این مردم با گمنامی این کار بزرگ را انجام دادند اما دیده نشد و این وظیفه رسانه است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 12 بیمارستان در حوزه محرومیت زدایی به همت ارتش

ساخت 12 بیمارستان در حوزه محرومیت زدایی به همت ارتش