مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 20:452021-12-03اقتصادي

تایید صلاحیت اولین آزمایشگاه تست مخازن جایگاه های CNG در ایلام


مدیرکل استاندارد ایلام از تایید صلاحیت اولین آزمایشگاه همکار در زمینه تست مخازن جایگاه های CNG در استان خبر داد.

- ایسنا/ایلام مدیرکل استاندارد ایلام از تایید صلاحیت اولین آزمایشگاه همکار در زمینه تست مخازن جایگاه های CNG در استان خبر داد.

مهناز همتی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس سیاست های کلان دولت در زمینه ارتقاء استانداردهای ایمنی، سازمان ملی استاندارد نسبت به تایید صلاحیت آزمایشگاه تست مخازن جایگاه های CNG، اولین آزمایشگاه تست هیدرواستاتیک مخازن بدون درز فولادی CNG با توان بخش خصوصی در استان ایلام موفق به دریافت گواهی صلاحیت ISO/IEC 17025 در زمینه آزمون دوره ای مخازن فولادی بدون درز و جایگاهی CNG شد.

وی گفت: با فعالیت این آزمایشگاه در جنوب استان، مالکان جایگاه های CNG و خودروهای دوگانه سوز استان نیاز به مراجعه به استان های دیگر برای تست مخازن نداشته و می توانند در این آزمایشگاه مخازن سی ان جی خودرو خود را تست کنند واستان های همجوار نیز می توانند از قابلیت و توان این آزمایشگاه بهره مند شوند.

مدیرکل استاندارد ایلام با اشاره به اینکه این که آزمایشگاه دارای گواهینامه استاندارد است، افزود: با توجه به اجباری بودن تست هیدرواستاتیک مخازن جایگاهای سی ان جی این نوع آزمایشگاه ها نسبت به صدور تاییدیه تست در کوتاه ترین زمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایید صلاحیت اولین آزمایشگاه تست مخازن جایگاه های CNG در ایلام

تایید صلاحیت اولین آزمایشگاه تست مخازن جایگاه های CNG در ایلام