مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 20:252021-12-03اجتماعي

باران و برف در جاده های خراسان رضوی


خراسان رضوی با پنج هزار و 200 کیلومتر راه آسفالته اصلی و فرعی، هفت هزار و 600 کیلومتر راه آسفالته روستایی و هفت هزار و 760 کیلومتر راه غیرآسفالته در جایگاه دوم کشور از نظر طول راهها قرار دارد.

- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: بر اساس اعلام راهداران و سامانه های نظارتی بارش باران و برف از عصر جمعه در جاده های استان آغاز شده و هم اکنون تمامی جاده های استان را فرا گرفته است.

ابراهیم نصری جمعه شب در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر بارش برف پراکنده در گردنه تیوان جاده درگز - قوچان و گردنه بید برغمد در جاده سبزوار - اسفراین گزارش شده است.

وی ادامه داد: ریزش باران نیز در اغلب راه های استان گزارش شده و سطح بزرگراه های قوچان - چناران - مشهد، سبزوار - نیشابور - مشهد و مشهد - باغچه - تربت حیدریه لغزنده است.

مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: با وجود بارندگی ترافیک در جاده های منتهی به مشهد روان گزارش شده و شهروندان و گردشگرانی که خارج از شهر بودند در زمان مناسب به مشهد بازگشته اند.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بارندگی که از شمال غرب و مناطق غربی استان آغاز شده است فردا نیز ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باران و برف در جاده های خراسان رضوی

باران و برف در جاده های خراسان رضوی