مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 13:352021-12-03فرهنگي

ساخت پلاتو انجمن هنرهای نمایشی در تالار فرهنگ و هنر قم


معاون امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گفت: ساخت پلاتو انجمن هنرهای نمایشی در تالار فرهنگ و هنر آغاز شده است و این پلاتو می تواند علاوه بر تقویت زیرساخت های هنر نمایش، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، حسن دلیر در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: برگزاری جشنواره استانی هنر تئاتر محقق شد.

وی، یکی از اهداف برگزاری این جشنواره را کشف استعدادهای جدید در حوزه نمایش عنوان کرد و افزود: امسال هنرجویان جوان در بیشتر آثار راه یافته بخش مسابقه دیده می شوند و این موضوع نشان می دهد که جشنواره به هدف خود نزدیک شده است.

معاون امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم تصریح کرد: خوشبختانه رویش های جدید هنر نمایش قم در حال کسب تجربه از پیشکسوتان این عرصه هستند که آینده روشنی را برای تئاتر قم ترسیم می کند.

دلیر همچنین برگزاری جشنواره استانی تئاتر قم را عامل همگرایی و همدلی بیشتر اعضای خانواده هنر نمایش دانست و گفت: امیدواریم هرچه سریعتر با تکمیل زنجیره واکسیناسیون، سالن های تئاتر بدون وقفه و تعطیلی از علاقه مندان به هنر نمایش در اجراهای عمومی میزبانی کنند.

وی، حمایت از گروه های نمایشی جهت تولید آثار ارزشمند و اجرای عمومی در سطح استان را از دیگر اهداف این جشنواره برشمرد و گف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت پلاتو انجمن هنرهای نمایشی در تالار فرهنگ و هنر قم

ساخت پلاتو انجمن هنرهای نمایشی در تالار فرهنگ و هنر قم