مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 10:452021-12-03سياسي

درآمد سرانه آذربایجان غربی از سایر استان ها کمتر است/ لزوم توجه دولت در بودجه


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: آذربایجان غربی به خاطر درآمد سرانه کمتر نسبت به سایر استان ها، باید مورد توجه ویژه دولت و رییس جمهوری قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران ارومیه با اشاره به تدوین بودجه سال آینده کشور و ارسال آن به مجلس طی روزهای آتی، افزود: از دولت و مجلس می خواهیم که نگاه ویژه ای به این استان در بودجه سال 1401 داشته باشند تا زمینه پیشرفت این خطه از کشور نیز بیش از پیش فراهم شود.

وی با اشاره به نگاه عدالت محور به مناطق مختلف کشور در نظام مقدس جمهوری اسلامی بیان کرد: با توجه به این امر، باید به استان هایی که مثل آذربایجان غربی دارای درآمد سرانه کمتری بوده و محرومیت زیادی دارند، توجه ویژه شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به راه اندازی صندوق توسعه استانی طی سال آینده در استان های مختلف، اضافه کرد: هم باید دولت به این صندوق توسعه در استان ما حمایت کند و هم نمایندگان مجلس و مسئولان استانی تلاش کنند که بودجه این استان بهبود یابد تا مشکلات استان حل شود.

حجت الاسلام قریشی با اشاره به سفر آتی رییس جمهوری و هیئت دولت به استان افزود: نمایندگان و مسئولان استانی باید بدون بخشی نگری، طرح هایی را که باعث توسعه و پیشرفت آذربایجان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد سرانه آذربایجان غربی از سایر استان ها کمتر است/ لزوم توجه دولت در بودجه

درآمد سرانه آذربایجان غربی از سایر استان ها کمتر است/ لزوم توجه دولت در بودجه