مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 10:352021-12-03سياسي

اختلاف ملل مسلمان عامل شکل گیری نظام نامشروع اسراییل است


امام جمعه بجنورد با اشاره به اختلاف ملل مسلمان، گفت: این اختلاف عامل ایجاد رژیم صهیونیستی با 5 میلیون نفر جمعیت شده و این عده قلیل علیه یک و نیم میلیارد مسلمان توطئه می کنند.

- ، حجت الاسلام رضا نوری ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه بجنورد که در مصلی این شهر برگزار شد، با اشاره به حقوق برادران دینی نسبت به یکدیگر اظهار کرد: درگیری و اختلاف بین برادران دینی اعم از اختلافات خانوادگی، همکاران و یا جناح های سیاسی، باعث سو استفاده دشمنان می شود.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: دشمن از این اختلافات استفاده می کند و ثروت و سرمایه ملت ها را به تاراج می برد.

وی افزود: سو استفاده از این اختلافات به جایی می رسد که 5 میلیون نفر کشوری نامشروع تأسیس کرده و تبدیل به یک غده سرطانی می شوند و یک و نیم میلیارد مسلمان را مورد فتنه و توطئه قرار می دهند.

حجت الاسلام نوری گفت: نظام استکباری سعی دارد اختلاف بین ملل باقی بماند زیرا از این اختلاف سو استفاده می کند و حضور خود در منطقه را توجیه می کند؛ لذا در روایات و قرآن کریم نیز این مسئله بارها مورد تاکید قرا داده شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: سو ظن به برادران دینی باید کمرنگ شود زیرا این مسئله باعث شروع اختلاف و نزاع خواهد شد لذا باید از این تفکر دوری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلاف ملل مسلمان عامل شکل گیری نظام نامشروع اسراییل است

اختلاف ملل مسلمان عامل شکل گیری نظام نامشروع اسراییل است