مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 07:202021-12-03سياسي

انتظار استاندار سمنان از مدیران برای رفع نیازهای اساسی معلولان


از مدیران دستگاه های اجرایی استان انتظار دارم تا نسبت به رفع نیازهای اساسی و مشکلات شغلی جامعه توانمند معلولان اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان با انتشار پیامی، فرارسیدن روز 12 آذر، روز جهانی معلولان را تبریک گفت و نوشت: روز جهانی معلولان فرصتی مغتنم برای ظهور و بروز شایستگی های افرادی است که هم در عمل و هم در اندیشه ثابت کرده اند معلولیت محرومیت نیست و با وجود برخی نقص عضوها، اما با برخورداری از اراده راسخ و پولادین می توان به قله های افتخار و امید رسید.

او افزود: شعار امسال روز جهانی معلولان، رهبری و مشارکت افراد با ناتوانی در مسیر جهانی فراگیر، در دسترس و پایدار در دوران پساکرونا نام گذاری شده است تا با تأکید دوباره بر اهمیت توانمندسازی و مشارکت معلولان در تصمیم گیری و تصمیم سازی در عرصه های مختلف جامعه، همگان در جهت تحقق این امر و عدالت اجتماعی تلاش کنیم.

استاندار سمنان ادامه داد: ضمن گرامی داشت این روز، از مدیران دستگاه های اجرایی استان انتظار دارم تا ضمن توجه به حقوق شهروندی و اجتماعی، نسبت به رفع نیازهای اساسی و مناسب سازی محیط و رفع مشکلات شغلی جامعه توانمند معلولان اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظار استاندار سمنان از مدیران برای رفع نیازهای اساسی معلولان

انتظار استاندار سمنان از مدیران برای رفع نیازهای اساسی معلولان