مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 07:152021-12-03اقتصادي

توزیع هوشمند 25 قلم کالای اساسی/ رشد قیمت 700 درصدی برخی اقلام


مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی با بیان اینکه در کشور برخی اقلام تا 700 درصد افزایش قیمت داشته است، گفت: تا پایان سال همه 25 قلم کالای اساسی را هوشمند توزیع می کنیم.

- ، اسماعیل قادری فر با حضور در برنامه گفت و گوی ویژه خبری پنجشنبه شب شبکه دو سیما درباره فروش اینترنتی کالاهای اساسی اظهار کرد: وزارت جهاد کشاورزی در دولت سیزدهم با رویکرد امنیت غذایی پایدار و با سیاست ارزان سازی و فراگیرسازی دسترسی همه مردم به غذای سالم آغاز به کار کرد.

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران ادامه داد: یکی از سیاست های مهم امنیت غذایی در کنار تولید، موضوع توزیع هوشمند است یعنی با استفاده از ابزارهای نوین، کسب وکارهای نو و استارت آپ ها، خدماتی در زنجیره نهایی توزیع با هدف کنترل بازار مصرف به نفع مردم انجام دادیم.

این طرح را با کمک رسانه ملی از روز 18 آبان به صورت آزمایشی در شهر تهران با توزیع مرغ منجمد و تخم مرغ از طریق یک کسب و کار اینترنتی شروع کردیم.

وی خاطرنشان کرد: ظرفیت روزانه در شهر تهران برای این دو قلم کالا حدود 300 تن مصرف خانوار است؛ البته با رعایت قیمت مصوب تحویل درب منازل می شود.

قادری فر در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا این طرح از تهران شروع شد، گفت: تهران کلان شهری است که با همه اقوام تراکم جمعیت بالایی دارد و درگام دوم بعض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع هوشمند 25 قلم کالای اساسی/ رشد قیمت 700 درصدی برخی اقلام

توزیع هوشمند 25 قلم کالای اساسی/ رشد قیمت 700 درصدی برخی اقلام