مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 19:502021-12-02اقتصادي

بخش خصوصی رقیب فنی و حرفه ای نیست


معاون آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه ای گفت: بخش خصوصی را نباید به عنوان رقیب تلقی کرد و تحقق سیاست های سازمان با همکاری دو بخش دولتی و خصوصی میسر خواهد شد.

- ، محمدرضا شاه پسند معاون آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در معیت بهزاد غفاری مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز، ضمن بازدید از کارگاه های آموزشی مرکز آموزش فنی و حرفه ای تخصصی کشاورزی زیبادشت؛ با رییس، مربیان وکارشناسان مرکز دیدار و گفتگو کرد.

شاه پسند در این بازدید بیان کرد: با توجه به وجود مؤسسات، دانشگاه ها و پژوهشگاه های کشاورزی در استان البرز، شاخص شدن و مطرح شدن دربین آنها با اکتفا به بخش دولتی کار سختی است و برای این مهم باید از ظرفیت های بخش خصوصی برای آموزش های نوین کشاورزی استفاده کرد.

معاون آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور افزود: بخش خصوصی را نباید به عنوان رقیب تلقی کرد و تحقق سیاست های سازمان با همکاری دو بخش دولتی و خصوصی میسر خواهد شد.

شاه پسند ورود بخش خصوصی در احداث گلخانه های مدرن کشت متراکم و طبقاتی، کشت هیدروپونیک، آیروپونیک، همچنین مباحث آموزش درزمینه مدیریت منابع آبی در کشاورزی، بیوتکنولوژی و … را ضروری برشمرد.

معاون آموزش سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور با اشاره به پتانسیل های موجود مرکز آموزش تخصصی کشاورزی زیبادشت، خاطرنشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش خصوصی رقیب فنی و حرفه ای نیست

بخش خصوصی رقیب فنی و حرفه ای نیست