مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 18:302021-12-02سياسي

پرداخت عوارض آلایندگی بر اساس میزان تاثیرپذیری محقق شود


نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس گفت: پرداخت عوارض آلایندگی بر اساس نظرات کارشناسان و میزان تاثیرپذیری باید محقق شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام موسی احمدی عصر پنجشنبه در نشست با فرماندار و رؤسای شوراهای شهرها و روستاهای شهرستان عسلویه اظهار داشت: آماده هستیم تا مسائل و مشکلات اهالی شهرستان عسلویه را با جدیت دنبال کنیم.

وی با اشاره به پیگیری های صورت گرفته برای جذب اعتبار مورد نیاز در این شهرستان بیان کرد: به منظور حل و فصل مشکل زمین بیمارستان علوم پزشکی عسلویه نیز پیگیری خای لازم را داشته ایم و امیدواریم در اولین فرصت شاهد آغاز عملیات اجرایی این پروژه باشیم.

نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس از برگزاری جلسات متعدد با مدیران هلدینگ ها در تهران خبر داد و افزود: بهره گیری از مدیران بومی در سطح شهرستان عسلویه را نیز به جد دنبال می کنیم.

وی یکی دیگر از اولویت ها را مشارکت بیشتر پتروشیمی ها در حوزه مسئولیت های اجتماعی دانست و گفت: پرداخت عوارض آلایندگی بر اساس نظرات کارشناسان و میزان تاثیرپذیری باید محقق شود.

احمدی از تلاش برای کاهش مشکل اشتغال جوانان خبر داد و افزود: از دیگر اولویت های این شهرستان، راه اندازی آبشرین کن ها در راستای کاهش مشکل آب در عسلویه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت عوارض آلایندگی بر اساس میزان تاثیرپذیری محقق شود

پرداخت عوارض آلایندگی بر اساس میزان تاثیرپذیری محقق شود