مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 17:202021-12-02بين الملل

زنگ خطر برای ایران/ سویه آفریقایی کرونا به کشورمان نزدیک شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مرکز اروپایی کنترل و پیشگیری از بیماری های اتحادیه اروپا از شناسایی 59 مورد ابتلاء به سویه جدید کرونا موسوم به اومیکرون در کشورهای عضو این اتحادیه خبر داد.

- سویه جدید کرونا به نزدیکی ایران رسید و این موضوع می تواند زنگ خطری برای ما باشد که اگر مراقب نباشیم، شاید روزهای پیش رو با اومیکرون مواجه شویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، مرکز اروپایی کنترل و پیشگیری از بیماری های اتحادیه اروپا از شناسایی 59 مورد ابتلاء به سویه جدید کرونا موسوم به اومیکرون در کشورهای عضو این اتحادیه خبر داد.

تاکنون دست کم 11 کشور اروپایی با سویه آفریقایی کرونا، اومیکرون درگیر شده اند.

مرکز اروپایی کنترل و پیشگیری از بیماری های اتحادیه اروپا که مقر آن در شهر استکهلم سوئد قرار دارد 59 مورد قطعی ابتلاء به سویه جدید را تأیید کرد که به تفکیک کشورها، در هلند 16، پرتغال 14، آلمان 9، ایتالیا و دانمارک هر کدام 4، سوئد و اتریش هر کدام 3، بلژیک و اسپانیا هر کدام 2، و در کشورهای چک و فرانسه نیز هر کدام یک مورد شناسایی شدند.

این در حالی است که، طی دیروز و امروز، گزارشی از شناسایی سویه جدید اومیکرون در کشورهای عربستان سعودی و امارات متحده عربی داشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ خطر برای ایران/ سویه آفریقایی کرونا به کشورمان نزدیک شد

زنگ خطر برای ایران/ سویه آفریقایی کرونا به کشورمان نزدیک شد