مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 09:452021-12-02سياسي

نمازجمعه این هفته تهران، به امامت آیت الله خاتمی اقامه می شود


نمازجمعه این هفته تهران، به امامت آیت الله سید احمد خاتمی و با رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی در مصلای امام خمینی (ره)، برگزار می شود.

- نمازجمعه این هفته تهران، به امامت آیت الله سید احمد خاتمی و با رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی در مصلای امام خمینی (ره)، برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام علی نوری سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت: نمازجمعه این هفته تهران، به امامت آیت الله سید احمد خاتمی و با رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی در مصلای امام خمینی (ره)، برگزار می شود.

وی افزود: نمازگزاران می توانند برای حضور در نمازجمعه از درب شمالی مصلا (ایستگاه مترو مصلا)، از درب جنوبی خیابان شهید بهشتی (ایستگاه مترو شهید بهشتی) و درب شرقی خیابان قنبرزاده تردد کنند.

سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه یادآور شد: قاری و موذن این هفته نمازجمعه تهران سیدمحمدجواد هاشمی از قاریان دانشجویی خواهد بود و در پیش از خطبه ها سید شایان ابهری عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل و زهرا جوان دبیر سیاسی دفتر تحکیم وحدت به ایراد سخنرانی می پردازند.

نوری با اشاره به برگزاری برنامه ها و فعالیت های فرهنگی در نمازجمعه تهران، عنوان کرد: طبق روال هفته های گذشته فرهنگسرای منتظر در بخش خواهران و برادران با سلسله محتواها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمازجمعه این هفته تهران، به امامت آیت الله خاتمی اقامه می شود

نمازجمعه این هفته تهران، به امامت آیت الله خاتمی اقامه می شود