مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 09:352021-12-02سياسي

دانشجویان، سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه تهران


نماز جمعه این هفته تهران، 12 آذر ماه در مصلای امام خمینی (ره)، به امامت آیت الله سید احمد خاتمی و با رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی برگزار خواهد شد.

- نماز جمعه این هفته تهران، 12 آذر ماه در مصلای امام خمینی (ره)، به امامت آیت الله سید احمد خاتمی و با رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی برگزار خواهد شد.

طبق روال، ساعت 10 صبح درهای مصلا به روی نمازگزاران گشوده می شود و برنامه از ساعت 10 و 45 دقیقه آغاز خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام علی نوری سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با اعلام این خبر اظهار کرد: برنامه نماز جمعه این هفته تهران به یاد شهدای دانشجویی و روز 16 آذر، با محوریت دانشجویی و با میزبانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها و دانشجویان برگزار می شود.

وی در ادامه گفت: نمازگزاران می توانند برای حضور در نماز جمعه از درب شمالی مصلا (ایستگاه مترو مصلا)، از درب جنوبی خیابان شهید بهشتی (ایستگاه مترو شهید بهشتی) و درب شرقی خیابان قنبرزاده تردد کنند.

حجت الاسلام علی نوری افزود: قاری و موذن این هفته نماز جمعه شهر تهران سیدمحمدجواد هاشمی از قاریان دانشجویی خواهد بود و در پیش از خطبه ها سید شایان ابهری عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل و زهرا جوان دبیر سیاسی دفتر تحکیم وحدت به ایراد سخنرانی می پرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان، سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه تهران

دانشجویان، سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه تهران