مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 08:502021-12-02بين الملل

توضیحات طالبان درباره درگیری مسلحانه با ایران


«ذبیح الله مجاهد»، سخنگوی دولت موقت طالبان در واکنش به درگیری مرز مشترک با ایران گفت: در منطقه مرزی شهرستان کنگ ولایت نیمروز بین نیروهای مرزبانان افغان و ایران سوء تفاهم رخ داده و با تفاهم هر دو طرف این حادثه کنترل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، سخنگوی طالبان ضمن اعلام کنترل درگیری در مرز مشترک با ایران گفت که دستورات لازم برای جلوگیری از وقایع مشابه صادر شده است.

به دنبال درگیری مرزی میان مرزبانان ایران و افغانستان، سخنگوی طالبان ضمن اعلام کنترل درگیری در مرز مشترک گفته است که دستورات لازم برای جلوگیری از وقایع مشابه صادر شده است.

ذبیح الله مجاهد ، سخنگوی دولت موقت طالبان در واکنش به درگیری مرز مشترک با ایران گفت: در منطقه مرزی شهرستان کنگ ولایت نیمروز بین نیروهای مرزبانان افغان و ایران سوء تفاهم رخ داده و با تفاهم هر دو طرف این حادثه کنترل شده است.

وی افزود: برای جلوگیری از حوادث مشابه طالبان دستورات لازم را صادر کرده است.

بعد از ظهر روز گذشته (چهارشنبه)، منابع خبری از درگیری میان مرزبانان ایران و افغانستان خبر دادند که بلافاصله اعلام شد که این حادثه کنترل شده است.

در این رابطه معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان با آرام خواندن اوضاع در مرز ایران و افغانستان در خصوص جزییات این درگیری مرزی گف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات طالبان درباره درگیری مسلحانه با ایران

توضیحات طالبان درباره درگیری مسلحانه با ایران