مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 15:252021-12-01اقتصادي

راه اندازی بازارچه اشتغال معلولان خرمشهر/ ادارات رمپ داشته باشند


با توجه به مطالبات معلولان بازارچه ای راکد در خرمشهر وجود دارد که در صورت معرفی سرمایه گذار و موافقت شهرداری این بازارچه راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نادر عمیدزاده ظهر امروز چهارشنبه با حضور نمایندگان ادارات خرمشهر، سرپرست اداره بهزیستی این شهرستان و نمایندگان معلولان در نشست مناسب سازی گفت: در خصوص اشتغال معلولان بهزیستی سه نوع اشتغالزایی وجود دارد که نوع اول از طریق آزمون های رسمی است.

وی، نوع دوم اشتغالزایی معلولان را در شرکت ها و سازمان های خصوصی به طور قراردادی اعلام کرد و افزود: نوع سوم اشتغال نیز از طریق پرداخت تسهیلات به متقاضیان است.

سرپرست فرمانداری خرمشهر بیان کرد: با توجه به مطالبات معلولان بازارچه ای راکد در خرمشهر وجود دارد که در صورت معرفی سرمایه گذار و موافقت شهرداری این بازارچه برای اشتغال معلولان راه اندازی خواهد شد.

عمیدزاده در ادامه وجود رمپ را در دستگاه های دولتی این شهرستان لازم دانست و تاکید کرد: دستگاه های دولتی خرمشهر بدون استثنا باید رمپ باید داشته باشند و اگر ندارند باید در اولین زمان ممکن آن را ایجاد کنند.

وی همچنین بر حقوق اولیه معلولان تاکید کرد و گفت: در بحث مناسب سازی نیز باید این امر انجام شود چون مناسب سازی معابر و خیابان ها و سایر مراکز بودجه بین المللی نمی خواهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی بازارچه اشتغال معلولان خرمشهر/ ادارات رمپ داشته باشند

راه اندازی بازارچه اشتغال معلولان خرمشهر/ ادارات رمپ داشته باشند