مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 15:052021-12-01اقتصادي

منزل کودکان مبتلا به اوتیسم در قزوین، مناسب سازی می شود


معاون توانبخشی بهزیستی استان قزوین گفت: دفاتر توانمندسازی به توانمندسازی فرد معلول در خانه کمک می کند و به هر معلول 10 میلیون تومان پرداخت می شود تا مناسب سازی در منازل صورت بگیرد، - این مناسب سازی بدون در نظر گرفتن معلولیت انجام می شود و در انواع معلولیت و مواردی مانند اوتیسم نیز مناسب سازی منزل صورت می گیرد.

راحله جاتن در نشست خبری که امروز 10 آذر ماه در سازمان بهزیستی قزوین برگزار شد، تصریح کرد: در سال های اخیر بهزیستی از حالت جزیره ای خارج شده و در حوزه های مختلف خدمات مستمری از قبل، حین و بعد از تولد را در برمی گیرد، هدف در واقع توانبخشی و توانمندسازی فرد معلول است و تلاش می کنیم که استقلال فرد را در جامعه افزایش دهیم.

وی افزود: توانمندسازی فکری، جسمی، اجتماعی معلولین به صورت هدفمند در حال انجام است، تلاش بر این است که فرد معلول به خودباوری بیشتری برسد و اعتماد به نفس وی افزایش پیدا کند، تلاش می کنیم که فرد به توانمندی برسد علی رغم اینکه نگاه منفی نسبت به او در جامعه وجود داشته باشد.

معاون توانبخشی بهزیستی استان قزوین گفت:به منظور توانبخشی افراد معلول که خانواده از نگهداری آن ها ناتوان است یا فرد خانواده ای ندارد مراکزی تاسیس شده است، مراکز توانبخشی به صورت شبانه روزی خدمات مراقبتی و توان بخشی از جمله کاردرمانی، گف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منزل کودکان مبتلا به اوتیسم در قزوین، مناسب سازی می شود

منزل کودکان مبتلا به اوتیسم در قزوین، مناسب سازی می شود