مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 12:552021-12-01بين الملل

هشدار کودتاچیان سودان به اروپا: یا از ما حمایت کنید یا با موج آوارگان روبرو شوید


حمیدتی گفت که پیام وی به اروپا و آمریکا این است که شک و تردید خود را کنار گذاشته و با وی و عبدالفتاح البرهان، رییس شورای حاکمیتی و فرمانده کل ارتش به عنوان منبع ثبات در سودان تعامل کنند.

- هشدار کودتاچیان سودان به اروپا: یا از ما حمایت کنید یا با موج آوارگان روبرو شوید حمیدتی گفت که پیام وی به اروپا و آمریکا این است که شک و تردید خود را کنار گذاشته و با وی و عبدالفتاح البرهان، رییس شورای حاکمیتی و فرمانده کل ارتش به عنوان منبع ثبات در سودان تعامل کنند.

/عکس: البرهان سمت راست و حمیدتی در مقابل او معاون رییس شورای حاکمیتی سودان تاکید کرد که اگر اروپا و آمریکا از دولت جدید تحت رهبری ارتش حمایت نکنند احتمالا سودان به منبعی برای راه افتادن سیل آوارگان به سمت اروپا تبدیل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد حمدان دقلو (حمیدتی) در مصاحبه با مجله پولیتیکو گفت: اروپا اگر از دولت جدید سودان تحت رهبری ارتش حمایت نکند با سیلی از آوارگانی که از سودان به سمت کشورهایشان روان خواهند شد، روبرو خواهد شد.

وی افزود: اروپا و آمریکا هیچ گزینه ای پیش رویشان ندارند جز اینکه از دولت جدید سودان برای ممانعت از وقوع بحران آوارگان حمایت کنند.

نیروهای مسلح سودان کنترل مرزهای این کشور را در دست دارند؛ نیروهایی که به اتهام کودتای نظامی در اواخر اکتبر در معرض انتقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار کودتاچیان سودان به اروپا: یا از ما حمایت کنید یا با موج آوارگان روبرو شوید

هشدار کودتاچیان سودان به اروپا: یا از ما حمایت کنید یا با موج آوارگان روبرو شوید