مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 11:202021-12-01اجتماعي

4هزار مدرسه سنگی در کشور وجود دارد


معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: چهار هزار مدرسه سنگی در کشور وجود دارد که برای برچیده شدن آنها و ساخت فضاهای آموزشی مناسب در این مناطق نیاز به مشارکت خیران و گروه های جهادی داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مهراله رخشانی مهر، رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، روز چهارشنبه در حاشیه گردهمایی روسای مجمع خیرین مدرسه ساز کشور در کرج، میزان جمعیت دانش آموزی این مدارس را بین پنج تا 15 نفر اعلام کرد و گفت: در این مدارس بیشترین نگرانی ما بابت تامین فضای آموزشی مناسب در مناطق محروم و صعب العبور است.

وی افزود: بخشی از ساماندهی این کار را از طریق اعتبارات محرومیت زدایی با مشارکت قرار گاه امام حسن مجتبی (ع) در حال انجام است و از طرفی در حال رایزنی با خیران برای حل مشکلات کلاس های درس مدارس سنگی در مناطق عشایری هستیم.

معاون وزیر آموزش و پرورش یادآورشد: اکنون تعداد بخاری های نفتی مدارس به کمتر از  سه درصد و مدارس نیازمند تخریب و بازسای به زیر 20 درصد رسیده است ضمن آنکه  مدارس خشتی و گلی دیگر در کشور وجود ندارند، اما مدارس سنگی مشکل امروز حوزه نوسازی هستند.

این مقام مسؤول عنوان کرد: هرچند که اعتبارات نوسازی مدارس افزایش یافته اما با توجه به واقعیت جامعه در خصوص افزایش قیمت ها ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4هزار مدرسه سنگی در کشور وجود دارد

4هزار مدرسه سنگی در کشور وجود دارد