مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 10:552021-12-01اجتماعي

برگزاری سیزده کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مدارس«آبدانان»


معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان آبدانان گفت: برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی کارگاه های آموزشی مختلفی در مدارس شهرستان آبدانان برگزار شد و 13 کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مهر و آبان ماه 1400 برگزار شد.

- وی افزود: خانواده ها باید آگاهی کاملی در رابطه با آسیب های اجتماعی داشته باشند و با استفاده از مطالعات و پژوهش در زمینه علت یابی شیوع آسیب ها این مسئله بسیار مهم مورد بررسی قرار گیرد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان آبدانان گفت: توجه خانواده ها به رفتار های پرخطر فرزندانشان با توجه به مرحله رشد جسمی و شخصیتی و برخورد منطقی با آنان را از اهداف کارگاه های آموزشی خانواده است.

وی افزود: باید به رفتار های پرخطر توجه ویژه ای داشته باشیم و با اتخاذ تدابیر لازم مانع از بروز آسیب های جبران ناپذیری به محیط خانواده و اجتماع شویم؛ نوجوانان و جوانان تحت تاثیر شرایط و گروه همسالان با مسائلی که هیچ شناختی از آن ها ندارند مواجه شده و سعی دارند با وسوسه های برخی از همسالان نسبت به انجام آن ها مبادرت ورزند و اینجاست که نقش تربیتی و آموزشی والدین با رویکر آسیب شناسی خود را نشان می دهد و مانع از بروز یک آسیب اجتماعی در کانون خانه یا مدرسه و جامعه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری سیزده کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مدارس«آبدانان»

برگزاری سیزده کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مدارس«آبدانان»