مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 10:352021-12-01اجتماعي

مشارکت 12 هزار امدادگر در طرح زمستانه امداد و نجات هلال احمر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی ولی پور رییس سازمان امداد و نجات با اشاره بر آغاز طرح زمستانه امداد و نجات هلال احمر در سطح کشور گفت: - رییس سازمان امداد و نجات گفت: طرح زمستانه امداد و نجات هلال احمر در سال جاری، با مشارکت 12 هزار امدادگر آغاز و تا 25 اسفند ماه نیز ادامه خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، مهدی ولی پور رییس سازمان امداد و نجات با اشاره بر آغاز طرح زمستانه امداد و نجات هلال احمر در سطح کشور گفت: این طرح از ابتدای آذر ماه آغاز شده و تا 25 اسفندماه به منظور خدمت رسانی به شهروندان و ارائه خدمات امداد و نجات ادامه خواهد داشت.

وی افزود: طرح زمستانه امداد و نجات هلال احمر در سال جاری با مشارکت 12 هزار امدادگر و نجاتگر آموزش دیده، که پایان طرح همراه ما خواهند بود اجرا می شود.

رییس سازمان امداد و نجات در خصوص تجهیزات امدادی در نظر گرفته شده برای طرح امسال بیان کرد: مجموعاً 3700 دستگاه خودروی امدادی و عملیاتی و 20 فروند بالگرد برای ارائه خدمات و انجام عملیات ها در نظر گرفته شده و آماده باش هستند.

ولی پور تصریح کرد: در طرح امسال نیز 567 پایگاه ثابت و مجموعه 1177 پایگاه ثابت، موقت و شعب امداد و نجات در این ایام خدمت رسانی خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 12 هزار امدادگر در طرح زمستانه امداد و نجات هلال احمر

مشارکت 12 هزار امدادگر در طرح زمستانه امداد و نجات هلال احمر