مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 10:202021-12-01اجتماعي

جشن پیوند علوی 70 زوج مهریزی برگزار شد


جشن پیوند علوی 70 زوج مهریزی با همکاری کانون خدمت رضوی در مهریز برگزار شد.

- محمد حسین رحیمی نسب مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس در استان یزد در جشن پیوند علوی 70 زوج مهریزی که شب گذشته به همت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مهریز و با همکاری کانون خدمت رضوی این شهرستان در سالن اجتماعات جمعیت هلال احمر برگزار شد، به بیان مؤلفه های پایداری یک زندگی موفق پرداخت.

وی عنوان کرد: طی 20 سال ارائه مشاوره ازدواج، یک زوج بدون مشکل را مشاهده نکردم و این به دلیل ناآگاهی و عدم مهارت آموزی است؛ بنابراین آموزش های قبل و بعد از ازدواج ضروری و بدون آن زندگی ها دچار تلاطم می شود.

رحیمی نسب با اشاره به 15 تفاوت روحی و روانی زنان با مردان، تأکید کرد: آگاهی همسران نسبت به تفاوت های جسمی، روانی و فکری یکدیگر، بسیاری از اختلافات خانوادگی را برطرف می کند و از دیگر مسائلی که پایداری زندگی ها را حفظ می کند، بحث روابط خانوادگی به ویژه ارتباطات مؤثر و متقابل با اقوام سببی زوجین است.

وی با معرفی کتاب می خواهم دوباره عاشق شوم از محمدحسین فلاح تفتی، اظهار کرد: ده ها کتاب در زمینه مهارت آموزی و آموزش راه های پایداری زندگی زناشویی تألیف و ترجمه شده است که لازم است زوجین سطح مطالعه خود را بالا ببرند و از این کتاب ها بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن پیوند علوی 70 زوج مهریزی برگزار شد

جشن پیوند علوی 70 زوج مهریزی برگزار شد