مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 09:502021-12-01دانش

درخواست برگزاری نشست علمی-پژوهشی «راهکارهای اجرایی احیای زاینده رود»


رییس پژوهشکده محیط زیست دانشگاه اصفهان از اعلام آمادگی برای برگزاری نشست علمی-پژوهشی راهکارهای اجرایی احیای زاینده رود خبر داد و گفت: شورای عالی کنسرسیوم مراکز علمی- پژوهشی استان در حوزه محیط زیست در نظر دارد در هفته پژوهش یک روز را به مبحث احیای زاینده رود اختصاص دهد.

- درخواست برگزاری نشست علمی-پژوهشی راهکارهای اجرایی احیای زاینده رود ایسنا/اصفهان رییس پژوهشکده محیط زیست دانشگاه اصفهان از اعلام آمادگی برای برگزاری نشست علمی-پژوهشی راهکارهای اجرایی احیای زاینده رود خبر داد و گفت: شورای عالی کنسرسیوم مراکز علمی- پژوهشی استان در حوزه محیط زیست در نظر دارد در هفته پژوهش یک روز را به مبحث احیای زاینده رود اختصاص دهد.

مهراد فرهادیان در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به لزوم به کارگیری پتانسیل های بالقوه مراکز علمی استان در رفع چالش های زیست محیطی به ویژه در حوزه آب و بحث مهم احیای زاینده رود و برون رفت از این چالش استانی و ملی، پیشنهاد برگزاری این نشست تخصصی به اعضای شورای عالی کنسرسیوم مراکز علمی پژوهشی استان داده شده است.

وی افزود: در نظر داریم در این نشست تخصصی، از حضور صاحب نظران در حوزه های مختلفی همچون جغرافیا و تغییر اقلیم، علوم اجتماعی و روانشناسی، علوم سیاسی، حقوق، اقتصاد، منابع آب، زمین شناسی، مهندسی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست برگزاری نشست علمی-پژوهشی «راهکارهای اجرایی احیای زاینده رود»

درخواست برگزاری نشست علمی-پژوهشی «راهکارهای اجرایی احیای زاینده رود»