مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 20:052021-11-30سياسي

استان خراسان رضوی باید یک الگو و نمونه برای کل کشور باشد


باید با یک اهتمام جدی جبران مافات نسبت به این امر مهم صورت بگیرد و با یک عزم، اراده و روحیه انقلابی موجود در خراسان رضوی امیدواریم این نقشه به نحو شایسته ای تحقق پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس به نقل از اداره کل روابط عمومی استاندار خراسان رضوی، در جلسه شورای فرهنگ عمومی خراسان رضوی که عصر امروز برگزار شد، معاون پارلمانی رییس جمهور خاطرنشان کرد: سال 92 نقشه مهندسی فرهنگی کشور تهیه و ابلاغ شد اما در این هشت سال اخیر به آن توجهی صورت نگرفت.

سید محمد حسینی افزود: باید با یک اهتمام جدی جبران مافات نسبت به این امر مهم صورت بگیرد و با یک عزم، اراده و روحیه انقلابی موجود در خراسان رضوی امیدواریم این نقشه به نحو شایسته ای تحقق پیدا کند.

استان خراسان رضوی باید یک الگو و نمونه برای کل کشور باشد.

در این راستا انوار تابناک بارگاه مطهر رضوی باید کل کشور را در بر بگیرد.

وی در ادامه گفت: معنویت اینجا و نوع تعامل با مردم بسیار تاثیر گذار است و لذا مسوولیت خطیری بر عهده اعضای شورای فرهنگ عمومی خراسان رضوی است.

امیدواریم خدمات استاندار خراسان رضوی با چاشنی فرهنگ همراه باشد آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی هم در این جلسه طی سخنان کوتاهی اظهار کرد: امیدواریم خدمات استاندار خراسان رضوی با چاشنی فرهنگ همراه باشد و در این ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان خراسان رضوی باید یک الگو و نمونه برای کل کشور باشد

استان خراسان رضوی باید یک الگو و نمونه برای کل کشور باشد