مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 17:552021-11-30اجتماعي

البرز در وضعیت هشدار آلودگی سطح نارنجی


مدیرکل هواشناسی البرز با اشاره به قرار گرفتن استان در وضعیت هشدار آلودگی سطح نارنجی گفت: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از افزایش غلظت آلاینده ها تا پنج شنبه هفته جاری است.

- آرش بهارونداحمدی در گفت وگو با با اشاره به قرار گرفتن استان البرز در وضعیت هشدار آلودگی سطح نارنجی اظهار کرد: الگوهای پیش یابی همچنان تداوم شرایط پایداری جو و پتانسیل افزایش آلاینده ها را تا قبل از ورود سامانه بارشی پنجشنبه اواخر وقت تأیید می کند.

وی ادامه داد: بر این اساس با توجه به جهت وزش باد سطوح پایینی کماکان آلاینده ها را طی دو روز آینده به ویژه پنجشنبه خواهیم داشت به طوری که کیفیت هوا در بعضی ساعات در سطح ناسالم برای تمام گروه ها قرار خواهد گرفت.

مدیرکل هواشناسی البرز با بیان اینکه این وضعیت بیشتر شهرهای کرج، فردیس، اشتهارد، نظرآباد، هشتگرد را درگیر می کند، تصریح کرد: روند آلودگی هوا تا پنج شنبه هفته جاری ادامه می یابد.

وی با بیان اینکه باید از انجام هرگونه اقدامی که به افزایش آلودگی هوا منجر می شود خودداری شود، خاطرنشان کرد: افراد آسیب پذیر از جمله کودکان، سالمندان و بیماران قلبی و تنفسی از حضور بلندمدت در فضای باز و سطح شهر پرهیز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البرز در وضعیت هشدار آلودگی سطح نارنجی

البرز در وضعیت هشدار آلودگی سطح نارنجی