مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 15:102021-11-30اجتماعي

تعطیلی پیش دبستانی ها و غیرحضوری شدن کلیه مقاطع تحصیلی در روز چهارشنبه


معاون استاندار تهران از برگزاری کلاس های کلیه مقاطع تحصیلی به صورت غیر حضوری در روز چهارشنبه به دلیل آلودگی هوا خبر داد.

- معاون استاندار تهران از برگزاری کلاس های کلیه مقاطع تحصیلی به صورت غیر حضوری در روز چهارشنبه به دلیل آلودگی هوا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عابد ملکی در پایان جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران در تشریح مصوبات این جلسه گفت: مصوبات جلسه امروز تا پایان روز پنجشنبه اجرایی خواهد شد و برای روزهای شنبه و یکشنبه با تشکیل جلسه دوباره دستورالعمل ها بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد کنترل دقیق تر خودروهای فاقد برگه معاینه فنی اجرایی شود و همچنین ممنوعیت تردد شبانه کلیه خودروهای گازوییلی سنگین مانند کامیون، تریلی، جرثقیل و .

توسط پلیس راهور اجرایی خواهد شد.

به علاوه از انجام کلیه فعالیت های عمرانی که موجب تشدید آلودگی هوا می شود جلوگیری خواهد شد.

وی ادامه داد: از روشن ماندن اتوبوس ها و مینی بوس ها در پایانه های مسافربری جلوگیری خواهد شد و نظارت ویژه ای برای جلوگیری از سوزاندن زباله و شاخ و برگ درختان و ضایعات اعمال خواهد شد.

در این دو روز استقرار پایگاه های سیار فوریت های پزشکی (اورژانس) و هلال احمر با جانمایی مناطق آلوده تر و پر ترددتر به منظور کاهش زمان دسترسی به پایگاه ها ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی پیش دبستانی ها و غیرحضوری شدن کلیه مقاطع تحصیلی در روز چهارشنبه

تعطیلی پیش دبستانی ها و غیرحضوری شدن کلیه مقاطع تحصیلی در روز چهارشنبه