مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 12:552021-11-30دانش

استعدادهای قرآنی شهر و روستاهای شهرری شناسایی می شوند


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرری از شناسایی استعدادهای قرآنی شهر و روستاهایاین منطقه خبر داد و گفت: از ظرفیت این افراد برای تدریس در مناطق مختلف استفاده می شود.

- ، سید حسن صفوی ظهر سه شنبه در جلسه مشترک شورای فرهنگ عمومی تحت عنوان توسعه قرآنی که در فشافویه برگزار شد اظهار داشت: با توجه به مصوبه شورای فرهنگ عمومی شهرستان مبنی بر برگزاری شورای توسعه قرآنی در شهرستان که مطابق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است در شهرری اقدام کردیم و این اقدام خوب منجر شد تا در بخشی جلسات را در کنار شورای فرهنگ عمومی شورای توسعه قرآنی را برگزار کنیم و تمام دهیاران، بخشداران، شهرداران، ائمه جمعه در آن عضو هستند.

وی با بیان اینکه تا کنون 133 مصوبه داشته ایم گفت: شورای توسعه قرآنی طی اولین جلسه با حضور 400 نفر از مدیران مدرسه در حرم عبدالعظیم برگزار شد و در بخش هایی هم به منظور ترویج فرهنگ قرآنی و روخوانی، روان خوانی و حفظ اختصاص داده شد.

صفوی گفت: هدف از برگزاری این جلسات این است که جوانان را به فرهنگ و سبک قرآنی که تلاش های زیادی صورت گرفته است گره بزنیم که این اتفاق باعث شناخت استعدادهای جوانان و نوجوانان است و به صورت ویژه در حال پیگیری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعدادهای قرآنی شهر و روستاهای شهرری شناسایی می شوند

استعدادهای قرآنی شهر و روستاهای شهرری شناسایی می شوند