مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 12:502021-11-30دانش

انتصاب معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه تربیت مدرس


دکتر امیر عبدالله زاده جایگزین دکتر یعقوب فتح الهی در معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه تربیت مدرس شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با حکم دکتر فرهاد دانشجو؛ سرپرست دانشگاه، دکتر امیر عبداله زاده به سمت معاون پژوهشی و فناوری (معاونت برنامه ریزی و فناوری اطلاعات) دانشگاه تربیت مدرس، منصوب شد.

در این حکم که به امضای دکتر فرهاد دانشجو رسیده، آمده است: نظر به مراتب تعهد، توانمندی و شایستگی جنابعالی برای مدت دو سال به سمت معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه (معاونت برنامه ریزی و فناوری اطلاعات) منصوب می ­شوید.

امید است با توکل به خداوند متعال، اعتقاد راسخ و عمل به آموزه­ ها و ارزش ­های اسلام ناب محمدی (ص) و پیروی از سیره شهدای راه اسلام همراه با برنامه­ ریزی، سعه صدر و بهره­ گیری از توان همکاران و مشاوران دلسوز، متعهد و متخصص در راستای بیانیه گام دوم انقلاب تلاش جهادی نمایید و در اجرای منوّیات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) و ارتقای علمی دانشگاه در تراز انقلاب اسلامی موفق باشید.

ایجاد تحول در راستای تبدیل شدن دانشگاه تربیت مدرس به دانشگاه نسل چهارم با مأموریت­ های آموزشی، پژوهشی، ترویج علم و توسعه اقتصاد فعال و با وظیفه­ ی ایجاد اهداف راهبردی برای بهبود فعالیت پیشران اقتصاد کشور همزمان با ترویج فرهنگ اسلامی و ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه تربیت مدرس

انتصاب معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه تربیت مدرس