مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 11:552021-11-30سياسي

نقش روحانیت در دفاع مقدس نیازمند تبیین بیشتر است


نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: در دفاع مقدس طلبه های مجاهد ما قبل از اینکه با گفتارشان دعوت کننده به اسلام باشند در عمل دیگران را به جهاد عملی دعوت می کردند.

- حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار در اجلاسیه شهدای روحانی استان ایلام اظهار کرد:حضور روحانیت در دفاع مقدس که مبلغ معرفت و خداشناسی بود نقش بی بدیلی در حماسه آفرینی رزمندگان داشت وی گفت:روحانیونی نقش تبلیغی رزمی، تبلیغی ورزمی نقش آفرینی کردند وبه عنوان الگو هایی تاثیر گذار نقش آفرینی کردند وفرماندهان نقش روحانیت در روحیه آفرینی رزمندگان را درک می کردند.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام ادامه داد:در دفاع مقدس طلبه های مجاهد ما قبل از اینکه با گفتارشان دعوت کننده به اسلام باشند در عمل دیگران را به جهاد عملی دعوت می کردند و براساس آمار موجود از نیان شهدای روحانیت بسیاری در سطوح مختلف تحصیلی بودند که نقش آنان در تبیین معارف دینی بی بدیل بود.

کریمی تبار تصریح کرد: یکی از مواردی که جاد دارد به آن پرداخته شود در چنین کنگره هایی نقش روحانیت در دفاع مقدس است که مغفول مانده است که لازم وضروری است به آن پرداخته شود وی بیان کرد:مظلومیت هایی که روحانیون در سطوح مختلف برآنان تحمیل شد نشانگر وسند افتخار روحانیت است که نمونه بارز آن آیت الله حیدری ایلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش روحانیت در دفاع مقدس نیازمند تبیین بیشتر است

نقش روحانیت در دفاع مقدس نیازمند تبیین بیشتر است