مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 11:552021-11-30اقتصادي

قاسمی: بنیاد مسکن از بازوهای اصلی نهضت ملی مسکن است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رستم قاسمی روز سه شنبه در جلسه بررسی وضعیت اجرای نهضت ملی مسکن با اشاره به روند پیشرفت این طرح، اظهار داشت: - وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه اشکالاتی در قانون جهش تولید مسکن وجود دارد که با همراهی مجلس در تلاش برای جبران آن در بودجه 1401 هستیم، گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جزو خانواده وزارت راه وشهرسازی به شمار می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رستم قاسمی روز سه شنبه در جلسه بررسی وضعیت اجرای نهضت ملی مسکن با اشاره به روند پیشرفت این طرح، اظهار داشت: مقوله نهضت ملی مسکن مأموریت دولت و اجرای مصوبه مجلس بر اساس قانون جهش تولید مسکن است و اکنون قسمت قابل توجهی از سبد خانوار، صرف مسکن می شود.

وی مسکن را موضوعی بسیار مهم و تعیین کننده در کشور دانست و گفت: وظیفه داریم این موضوع را که معیشت مردم به آن گره خورده است با همه توان خود حل کنیم.

این امر حتما محقق خواهد شد به ویژه اینکه تجربه آن در گذشته وجود دارد و می توانیم با اصلاح نواقض و معایب طرح های گذشته این مشکل را برطرف کنیم.

لزوم بررسی و حل مشکلات مربوط به مسکن در حوزه های مختلف وزیر راه وشهرسازی با اشاره به آغاز جلسات سه روزه دولت از امروز برای تصمیم گیری درباره بودجه، اظهار داشت: یک بخش از تبصره های مهم متعلق به وزارت راه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاسمی: بنیاد مسکن از بازوهای اصلی نهضت ملی مسکن است

قاسمی: بنیاد مسکن از بازوهای اصلی نهضت ملی مسکن است