مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 11:352021-11-30اقتصادي

شهرک سرمایه گذاری زرندیه نماد ناکارآمدی در حمایت از بخش خصوصی است


شهرک سرمایه گذاری زرندیه (موسوم به شهرک مبل) نماد ناکارآمدی در حمایت از بخش خصوصی کشور است.

- ایسنا/مرکزی استاندار استان مرکزی گفت: شهرک سرمایه گذاری زرندیه (موسوم به شهرک مبل) نماد ناکارآمدی در حمایت از بخش خصوصی کشور است.

فرزاد مخلص الائمه سه شنبه نهم آذرماه در جریان بازدید از پروژه سرزمین ایرانیان و شهرک سرمایه گذاری (موسوم به شهرک مبل) زرندیه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: پروژه شرکت توسعه سیاحان سرزمین ایرانیان زرندیه در یک فرآیند زمان بر و طولانی و در سایه پیگیری های صورت گرفته به نتایج قابل قبولی دست یافته است اما برخی مشکلات و موانع پیش روی این مجموعه وجود دارد که قرار بر این شد با تشکیل کارگروهی متشکل از مسئولان اجرایی و قضایی استان برطرف شوند.

وی در ادامه گفت: شهرک سرمایه گذاری زرندیه (موسوم به شهرک مبل) نماد ناکارآمدی در حمایت از سرمایه گذاری در کشور است و موجب تاسف است که پس از گذشت سالیان از آغاز اجرای آن هنوز بیابانی بیش نیست در حالیکه باید به یک مجموعه عظیم تولیدی تبدیل می شد.

استاندار مرکزی با اشاره به مطالبه برخی از سرمایه گذاران و اصناف برای رونق تولید در این شهرک گفت: امیدواریم در یک رفتار و فعالیت مشترک و متقابل بین بدنه اجرایی استان و سرمایه گذاری در کوتاهترین زمان ممکن این مجموعه از این وضعیت خار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک سرمایه گذاری زرندیه نماد ناکارآمدی در حمایت از بخش خصوصی است

شهرک سرمایه گذاری زرندیه نماد ناکارآمدی در حمایت از بخش خصوصی است