مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 10:452021-11-30حوادث

100 کیلوگرم مواد مخدر در ساری کشف شد


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی مازندران از کشف 100 کیلوگرم مواد مخدر حشیش و دستگیری دو قاچاقچی مواد مخدر در ساری خبر داد.

- ، سرهنگ علیرضا ثقفی از کشف 100 کیلو گرم مواد مخدر حشیش و دستگیری دو قاچاقچی مواد مخدر در ساری خبر داد و گفت: مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت دو قاچاقچی مواد مخدر در ساری با خبر شدند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران، افزود: پس از هماهنگی های قضایی متهمان در عملیاتی ضربتی، حین تردد در یکی از محورهای این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ ثقفی از کشف 100 کیلو گرم حشیش در بازرسی از خودرو و منزل متهمان خبر داد و اظهار داشت: در ادامه این عملیات یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی و یک قبضه سلاح جنگی از مخفیگاه متهمان نیز کشف شد.

ثقفی با اشاره به معرفی این سوداگران مرگ به مرجع قضایی اعتیاد را منشأ بسیاری از جرایم و آسیب های اجتماعی همچون قتل، اختلافات خانوادگی و فروپاشی خانواده ها برشمرد و گفت: برای جلوگیری از هرگونه ناهنجاری های اجتماعی و مقابله با سوداگران مرگ همکاری همه جانبه مردم با پلیس الزامی است.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مازندران در خاتمه از مردم خواست: برای رسیدن به جامعه ای سالم با جوانانی پویا هرگونه اطلاعات و اخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 کیلوگرم مواد مخدر در ساری کشف شد

100 کیلوگرم مواد مخدر در ساری کشف شد