مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 10:102021-11-30اجتماعي

مراکز و شرایط صدور گواهی نامه رانندگی بین المللی


مدیر صدور اسناد و مدارک بین المللی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی از راه اندازی دفتر جدید صدور گواهی نامه رانندگی بین المللی با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی راهور ناجا در شهرک آزمایش خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران، حوریوش عسکری گفت: این دفتر در راستای تسهیل و تسریع در ارائه خدمات شایسته به متقاضیان، فراهم آوردن بیشتر رفاه حال مشتریان، ارتقاء سطح کمی و کیفی همکاری و تعامل فی مابین کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و پلیس راهور ناجا و کاهش ترددهای متقاضیان میان دفاتر و نمایندگی های صدور گواهی نامه رانندگی بین المللی و پلیس راهور، راه اندازی می شود.

او افزود: دفتر صدور گواهی نامه رانندگی بین المللی به زودی در محل حوزه صدور گواهی نامه ملی در شهرک آزمایش تهران آغاز به کار خواهد کرد.

متقاضیان دریافت گواهی نامه های رانندگی بین المللی یک یا سه ساله می توانند با در دست داشتن اصل گواهی نامه رانندگی ایرانی و همچنین تصویر گذرنامه و یک قطعه عکس 4x3 به این دفتر مراجعه کنند.

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به عنوان نماینده رسمی فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی (FIA) تنها مرجع صدور گواهی نامه رانندگی بین المللی در ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز و شرایط صدور گواهی نامه رانندگی بین المللی

مراکز و شرایط صدور گواهی نامه رانندگی بین المللی