مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 07:052021-11-30اجتماعي

رفع تصرف 2000 مترمربع از اراضی ملی در منطقه البرز جنوبی


رییس اداره حفاظت محیط زیست کرج از رفع تصرف 2 هزار مترمربع از اراضی ملی در منطقه حفاظت شده البرز جنوبی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید راحتی صبح سه شنبه در حاشیه بازدید از منطقه حفاظت شده البرز جنوبی با اشاره به اهمیت حفظ اراضی ملی اظهار کرد: محیط زیست استان البرز با همکاری و تعامل با ارگان های ذیربط بیش از پیش گشت و کنترل و نظارت های خود را افزایش داده است.

وی با تأکید بر لزوم جلوگیری جدی از تغییر کاربری اراضی، ساخت و سازهای غیرمجاز و تصرف اراضی ملی واقع در منطقه حفاظت شده بیان کرد: انتظار می رود سایر دستگاه ها، سازمان ها و دهیاران و جوامع محلی نیز همکاری لازم با دستگاه های متولی به ویژه محیط زیست و منابع طبیعی در این امر خطیر داشته باشند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست کرج تصریح کرد: یکی از اهداف مهم افزایش اقدامات نظارتی، توقف فعالیت های غیر مجاز و پیگیری قانونی در مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز است.

وی با تاکید بر اهمیت آموزش و اطلاع رسانی پیامدهای ناشی از تغییر کاربری اراضیُ و افزایش میزان تعامل و همکاری دستگاه های متولی که می توانند گامی مؤثر در جلوگیری و پیشگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز باشد خاطرنشان کرد: نیروهای حفاظت از محیط زیست بازوهای اهرمی اجرایی در این امر مهم هستند از این رو باید توجه بسیاری بر تجهیز و تق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف 2000 مترمربع از اراضی ملی در منطقه البرز جنوبی

رفع تصرف 2000 مترمربع از اراضی ملی در منطقه البرز جنوبی