مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 06:452021-11-30اقتصادي

ارتقای ایمنی راکبین موتورسیکلت و وانت بارها در سطح راه های استان قم


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم گفت: به منظور ارتقای ایمنی راکبین موتورسیکلت و وانت بارها، ده ها کلاه ایمنی ، دو هزار و 500 قطعه شبرنگ و 500 قلم بسته فرهنگی در سطح راه های استان قم توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم، در راستای افزایش ضریب ایمنی و کاهش حداکثری حوادث جاده ای ، طرح ارتقا ایمنی راکبین موتورسیکلت و وانت بارهای برون شهری ، درسطح راه های استان قم انجام شد.

حمید سالاری معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم ضمن اعلام این خبر افزود: بر اساس تمهیدات به عمل آمده، مقرر شده بود این طرح در قالب برنامه هایی متنوع تر در 30 آبان، روز جهانی یادمان قربانیان ترافیکی، اجرا شود که به دلیل شرایط متغیر جوی، این امر طی روز گذشته هفتم آذرماه عملیاتی شد.

وی در ادامه به مشخصات اجرایی طرح ارتقای ایمنی راکبین موتورسیکلت و وانت بارها اشاره کرد و توضیح داد: درقالب این طرح ده ها کلاه ایمنی و دو هزار و 500 قطعه شبرنگ میان مجموعه هدف توزیع شد.

وی در ادامه به اماکن استقرار اکیپ های اجرایی طرح اشاره کرد و افزود: با توجه به ابعاد فرهنگی این طرح که همانا ارتقای سطح فرهنگ ترافیک جاده ای و آموزه های سمعی و بصری آن است ، این طرح مقابل پاسگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای ایمنی راکبین موتورسیکلت و وانت بارها در سطح راه های استان قم

ارتقای ایمنی راکبین موتورسیکلت و وانت بارها در سطح راه های استان قم