مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 06:352021-11-30بين الملل

آمریکا پایگاه های هوایی در جزیره گوام و استرالیا را تقویت می کند


وال استریت ژورنال در گزارشی به نقل از مقامات دفاعی نوشت که پنتاگون در برنامه بازنگری نیروهایش در جهان قصد دارد تا نیروها و زیرساخت های ارتش آمریکا در گوام و استرالیا را بهبود بخشد.

- ، روزنامه وال استریت ژورنال در گزارشی نوشت که وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) قصد دارد تا در راستای بازنگری منابع نظامی آمریکا در سراسر جهان، گسترش و اصلاح و بهسازی در پایگاه های هوایی اش در جزیره گوام و استرالیا انجام دهد.

هدف طرح و برنامه بازنگری مذکور که خلاصه طبقه بندی نشده ای از آن در روز دوشنبه منتشر شد، تقویت پیوند بین توانایی های نظامی گسترده آمریکا و اولویت های راهبردی دولت جو بایدن رییس جمهور آمریکا در جهت مقابله با افزایش قدرت نظامی چین و استفاده قاطعانه تر از قدرت در این باره است.

مقامات دفاعی آمریکا در این باره اظهار داشتند که در برنامه یاد شده که به عنوان بررسی وضعیت جهانی شناخته می شود، تصمیماتی برای بهبود و بهسازی فرودگاه ها و سایر زیرساخت ها در پایگاه های آمریکا در گوام و استرالیا در نظر گرفته شده است که موجب تقویت استقرار هواپیماهای جنگنده و بمب افکن هایی که اعزام آنها به این جزیره قبلا اعلام شده بود، می شود.

در حالی که برخی جزییات در مورد تغییر موقعیت توانمندی های نظامی محرمانه است و برخی دیگر قبلا اعلام شده است، متخصصان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا پایگاه های هوایی در جزیره گوام و استرالیا را تقویت می کند

آمریکا پایگاه های هوایی در جزیره گوام و استرالیا را تقویت می کند