مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 05:252021-11-30پزشكي

بچه دار شدن 200 زوج نابارور در مرکز درمان ناباروری هرمزگان


کارشناس مرکز درمان ناباروری دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: تاکنون 200 زوج نابارور در این مرکز با انجام اقدامات پزشکی بچه دار شده اند.

- ایسنا/هرمزگان کارشناس مرکز درمان ناباروری دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: تاکنون 200 زوج نابارور در این مرکز با انجام اقدامات پزشکی بچه دار شده اند.

اعلایی صبح امروز (9 آذرماه) در تشریح این خبر با بیان اینکه از افرادی که هر گونه بیمه پایه دارند تنها 10 درصد هزینه درمان در این مرکز دریافت می شود، افزود: 90 درصد از هزینه های زوجین نابارور در این مرکز به صورت بسته حمایتی از سوی دولت پرداخت می شود، وی تصریح کرد: حدود 35 تا 40 درصد از بیماران با مراجعه به این مرکز بچه دار شده اند و 98 درصد خدمات درمان ناباروری با جدیدترین روش های علمی در مرکز درمان ناباروری دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان انجام می شود.

کارشناس مرکز درمان ناباروری دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه تا کنون بیش از 1640 بیمار به این مرکز مراجعه کرده اند و 200 نفر پس از عمل جراحی باردار شده اند، خاطرنشان کرد: بسته حمایتی دولتی شامل زوج هایی می شوند که سن خانم کمتر از 42 سال باشد، حداقل یکی از زوجین تابعیت ایرانی داشته و داری بیمه پایه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بچه دار شدن 200 زوج نابارور در مرکز درمان ناباروری هرمزگان

بچه دار شدن 200 زوج نابارور در مرکز درمان ناباروری هرمزگان