مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 05:152021-11-30پزشكي

هوای تهران؛ ناسالم برای همه / طبق قانون می توان دورکاری را اجرایی کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عباس شاهسونی با اشاره به اینکه وضعیت آلودگی هوا در شهر تهران بسیار ناسالم است، گفت: این شرایط به گونه ای است که سلامت آحاد مردم در خطر است و متاسفانه علی رغم اعلام شرایط اضطرار توسط دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی .

- رییس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت با اشاره به شرایط ناسالم هوای تهران برای همه گروه ها، گفت: علی رغم اعلام استانداری مبنی بر تشکیل جلسه کمیته اضطرار، اما این کمیته تشکیل نشده و هیچ تصمیمی برای کاهش منابع انتشار و کاهش مواجهه مردم گرفته نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عباس شاهسونی با اشاره به اینکه وضعیت آلودگی هوا در شهر تهران بسیار ناسالم است، گفت: این شرایط به گونه ای است که سلامت آحاد مردم در خطر است و متاسفانه علی رغم اعلام شرایط اضطرار توسط دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی که نماینده وزارت بهداشت در شهر تهران است و علی رغم اعلام استانداری مبنی بر تشکیل جلسه کمیته اضطرار، اما این کمیته تشکیل نشده و هیچ تصمیمی برای کاهش منابع انتشار و کاهش مواجهه مردم گرفته نشده است.

او تاکید کرد: با این شرایط سلامت مردم به خطر می افتد و اگر قرار است کمیته اضطراری تشکیل شود باید با دو رویکرد باشد؛ اول کاهش مواجهه مردم و دوم کاهش ساعات کاری اداری کارکنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای تهران؛ ناسالم برای همه / طبق قانون می توان دورکاری را اجرایی کرد

هوای تهران؛ ناسالم برای همه / طبق قانون می توان دورکاری را اجرایی کرد