مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 23:202021-11-29بين الملل

ارزیابی انریکه مورا از روز نخست مذاکرات وین


انریکه مورا معاون دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا و رییس نشست کمیسیون مشترک برجام با ابراز امیدواری نسبت به اینکه این دور از مذاکرات، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، انریکا مورا گفت که مذاکرات جاری در روز های آینده نیز ادامه خواهد یافت.

وی گفت تمام طرف ها برای احیای مفاد برجام مصمم هستند.

این مقام اروپایی گفت که فردا سه شنبه کارگروهی برای گفتگو در خصوص لغو تحریم ها فردا (سه شنبه) شروع به کار می کند و پس فردا هم کارگروه هسته ای تشکیل می شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا وی انتظار دارد که وزیران خارجه کشور های شرکت کننده در نشست امروز، برای حضور در نشستی دیگر دعوت شوند، گفت که که چنین نشستی دست کم در آینده نزدیک انتظار نمی رود.

انریکه مورا افزود: من از طرف تمام مشارکت کنندگان برجام صحبت می کنم که از بازگشت به وین برای شرکت در دور هفتم مذاکرات خرسند هستیم.

وی شرایط برجام را دشوار توصیف و در این رابطه به ادامه تحریم های آمریکا و پیشرفت برنامه های اتمی ایران اشاره کرد و گفت که یک حس اضطرار برای احیای برجام و پایان دادن به مصائب مردم ایران از طریق لغو تحریم ها وجود دارد.

مورا گفت که در نتیجه نشست امروز مقرر شد که کارگروه لغو تحریم ها از فردا و کارگروه مسائل هسته ای هم متعاقبا آغاز به کار می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزیابی انریکه مورا از روز نخست مذاکرات وین

ارزیابی انریکه مورا از روز نخست مذاکرات وین