مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 14:102021-11-29سياسي

خدمت صادقانه و بی منت در اولویت کار شهرداران شهرستان گناوه باشد


تکریم و احترام مردم، خدمات صادقانه و بی منت و برخورد شفاف با مردم در اولویت کار شهرداران شهرستان باشد و در این راستا گام بردارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدتقی صفری بعد از ظهر دوشنبه در آیین تکریم سرپرست شهرداری و معارفه شهردار جدید گناوه در تالار بهزاد این شهر اظهار داشت: مردم شهرستان گناوه سزاوار بهترین خدمت رسانی ها هستند و این خدمت ها باید در راه رضای خدا، بی منت و صادقانه باشد.

فرماندار شهرستان گناوه افزود: وقتی مسئولیتی به به ما سپرده می شود این مسئولیت نوکری و خدمت به مردم است و باید با همه وجود و تنها برای رضای خدا به مردم خدمت کنیم.

وی گفت: در خدمت رسانی به مردم باید خدا را شاهد و ناظر اعمال بدانیم و اگر خدا نزدیک ترین به ما باشد این خدمت به احسن الوجه انجام خواهد شد.

فرماندار شهرستان گناوه یادآور شد: در خدمت رسانی به مردم باید تلاش فراوان همراه با برنامه ریزی و بر اساس اصول و قاعده حرکت کرد و در جامعه امیدواری ایجاد کرد.

وی گفت: تکریم و احترام مردم، خدمات صادقانه و بی منت و برخورد شفاف با مردم در اولویت کار شهرداران شهرستان باشد و در این راستا گام بردارند.

فرماندار شهرستان گناوه با اشاره به اینکه شهردار جدید با برنامه ریزی و توان مضاعف تلاش کند و با مردم ارتباط مستقیم داشته باشد یادآور شد: در اتاق شهردار باید رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت صادقانه و بی منت در اولویت کار شهرداران شهرستان گناوه باشد

خدمت صادقانه و بی منت در اولویت کار شهرداران شهرستان گناوه باشد