مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 12:552021-11-29اجتماعي

1600 خانوار تحت پوشش بهزیستی دامغان مستمری دریافت می کنند


رییس اداره بهزیستی دامغان، درباره خدمات قابل ارائه به معلولان شهرستان، گفت: یک هزار و 641 خانوار تحت پوشش بهزیستی، ماهانه مستمری و کمک هزینه دریافت می کنند.

- ، محمود زحمتکش ظهر دوشنبه در نشستی با حضور خبرنگاران به میزبانی سالن جلسات بهزیستی شهرستان دامغان با بیان اینکه یک هزار و 641 خانوار تحت پوشش اداره بهزیستی دامغان، ماهانه مستمری و کمک هزینه دریافت می کنند، ابراز داشت: دو هزار و 300 پرونده مددجویی در بهزیستی دامغان شامل معلولیت بینایی، جسمی حرکتی، بیماران روانی، شنوایی، ذهنی، صوت و گفتار به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه تأمین وسایل کمکی و اندام های مصنوعی و پروتز از سوی بهزیستی دامغان از جمله کمک هایی است که به معلولان صورت می گیرد، ابراز کرد: پرداخت هزینه ایاب و ذهاب معلولان و تأمین وسایل کمک توانبخشی مانند عصا و ویلچر و… از جمله دیگر اقدامات ویژه معلولان از سوی بهزیستی شهرستان است.

رییس بهزیستی دامغان با بیان اینکه اجرای طرح سی بی آر و درمان معلولان، پرداخت کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان معلول و پرداخت کمک هزینه کاشت حلزون بخشی از خدماتی است که از سوی بهزیستی به معلولان ارائه می شود، گفت: پیشگیری از معلولیت از مهمترین اهداف توانبخشی و خدمات مشاوره ای بهزیستی در شهرستان دامغان محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1600 خانوار تحت پوشش بهزیستی دامغان مستمری دریافت می کنند

1600 خانوار تحت پوشش بهزیستی دامغان مستمری دریافت می کنند